قانون 2 دقیقه ای برای طراحی سایت فروشگاهی - طراحی سایت و طراحی سایت فروشگاهی

Wiki Article

یکی دیگر از المان‌های مهمی که باید در هنگام طراحی سایت  حتماً به آن اهمیت زیادی بدهید تأکید است یعنی شما باید در طراحی سایت خود روی آن‌ چیزی که تمرکز اصلی‌تان است حتماً تاکید کنید به طور مثال اگر تمرکز اصلی سایت شما تعمیرات موبایل است باید در صفحه اول خود بیشتر تأکید در طراحی خود را روی تعمیرات موبایل بگذارید.

امروزه دستگاه‌های موبایل بیش از نیمی از ترافیک اینترنت را به خود اختصاص می‌دهند و ما به عنوان طراح وبسایت باید سایت‌های خودمان را با این دستگاه‌های کوچک تطبیق دهیم برای این که بتوانیم طراحی وبسایت خود را با موبایل تطبیق دهیم دو راهکار داریم یکی طراحی ریسپانسیو و دیگری طراحی اداپتیو.

بزرگترین و معروفترین این نوع فروشگاه و پلتفرم های اینترنتی در ایران را میتوان سایت دیوار نامید.

کاهش هزینه های جانبی از جمله هزینه مکان و استخدام نیروی خدماتی :

نقش اصلی‌ای که طراحی وب ایفا می‌کند مربوط به شکل ظاهری یک وبسایت است که می‌تواند در تجربه کاربری بسیار موثر باشد

تنها چیزی باید به آن توجه داشته باشید این است که طوری زمینه خود را انتخاب کنید که برای مخاطب چشم نواز باشد.

طبق روش دوم برای طراحی سایت فروشگاهی با وردپرساستفاده از بسته نصب آسان است و می توانید یک سایت با امکانات کامل را داشته باشید در مقاله بهترین قالب های فروشگاهی ایرانی می توانید با مشاهده امکانات قالب ها، پوسته مناسبی برای خود انتخاب کنید.

از کلمات کلیدی استفاده کنید – استفاده از کلمات کلیدی در نام تجاری شما کمک می کند تا فروشگاه آنلاین شما توسط افراد بیشتری به صورت آنلاین پیدا شود.

در حالی که اگر یک طراحی وب سایت کاربلد انتخاب کرده اید باید تصمیم گیری این موارد را به عهده طراح خود قرار دهید تا در ادامه به مشکل برنخورید و کاربران تجربه بهتری در استفاده از وب سایت داشته باشند.

افزونه های ایمیل مارکتینگ: یکی از راه های اطلاع رسانی به اعضای سایت از تخفیفات و کمپین های تبلیغاتی استفاده از افزونه های ایمیل مارکتینگ است.

لذا باید در نظر داشت که شرکت طراحی فروشگاه اینترنتی کليک کنيد که پروژه را انجام میدهد چه تعداد نیرو با تخصص های متفاوت را برای راه اندازی و ساخت سایت فروشگاهی شما درگیر پروژه میکند.

ووکامرس از چندین افزونه مختلف پشتیبانی می کند که به شما امکان می دهد فروشگاه اینترنتی خود را بدون نوشتن کد یا استخدام توسعه دهنده حرفه ای ارتقا دهید.

اگر می خواهید یک سایت مشابه دیجی کالا داشته باشید قالب نیوکالا را حتما ببینید

تمامی المان ها دقیقا با همین استایل و انیمیشن باید پیاده سازی شود.

Report this wiki page